love

Tja! är hemma nu.

igår:
kom hem till henne runt, halv fyra tror jag? då var vi ute lite. jag testade skatebord haha det var sista gången jag gjorde det kan jag säga! sen åt vi middag, var inne lite på datan, ringde hampus, målade våra mobiler med nagellack blandannat haha. klockan nio kollade vi på "greys anatomy" (stav?) och sen efter det tog vi massa drivbilder mwaha. ni kan få dom sen för min usb är hos pappa just nu. sen vid klockan elva skulle vi hyra film (på teven) och det tog en timme -.- vi såg "another gay movie" tror jag den hette. den var rätt kul ;$ till det åt vi popcorn och jordnötsringar tror jag det hette, det var faktiskt gott! efter filmen snacka vi lite och så. sen somna vi rätt tidigt, eller typ vid två.

idag:
vi vakna vid elva av att telefonen ringde. jag ba "men vem ringer nu?" för jag trodde klockan va 5 typ hahah :$ sen åt vi frukost, scones och oboy det var fett gott. vi satt ute och åt, härligt va? sen solade vi lite också. vi hann inte göra så mycket mer utan vi bytte om, sminka oss och städade undan lite. sen gick vi till bussen och min var försenad -.- dessutom fick jag stå upp hela vägen, great! men nu är jag hemma som sagt och hade tänkt åka till stan men pallade inte hähä. nu ska jag chilla gaaalet! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0