hann inte blogga igår..

var tvungen att duscha och så efter gympan så hann inte men that's life! min dag har varit ganska ospeciell? efter skolan gick jag och alice hem till mej och baka choklad bollar (haha?) och kolla film, mys! men hade skitont i huvudet :( haha jag somna under filmen dessutom ;$
det är fredag imorn, woho! fast börjar åtta, shit. det är fett cp. men som hampus säger: "jag klarar det för jag är krallig" hahah x) efter skolan ska jag gå och köpa godis! fyfan vad gott asså! har inte ätit något sött på hela veckan förutom chokladbollarna idag *stollt*. måste kanske bjuda lukas också eller han säger det men vi får se hur det blir med det haha.. pallar inte datan mer ska börja fixa mej lite smått! bloggar imorn när jag kommer hem (gör inga morgon inlägg, är bara lite för seg ;d) feeeet puss !<3

fyfaan bjuder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0