hemma nu

kom nyss hem. har vart en rätt tråkig dag, svenska engelska och so. efter skolan åkte jag och clara till vällingby. vi köpte öhängen och så köpte hon en concealer och en foundation. vi va där i typ en halv timme bara haha. men sen tog vi tbanan hem och så sitter det värsta äckliga cp killen nästan brevid oss och så sa jag till clara ba jag är fett törstig. sen när clara gick av han ba "du kan få smaka vatten av mej" och så tog han upp en vattenflaska men jag ba eehm nej tack? ofta jag smakar av en äcklig främling på en tunnelbana? BIG NO. sen han ba "ibland blir man ju så törstig så man inte vet man gör" fast jag bara nicka som svar. sen ba "fast det kanske inte är så långt hem till dej?" ja ba nee. antingen var han bara snäll (fast korkad, ofta man smakar dricka aa som jag sa förut) eller en pedofil? haha jaja.. när jag kom hem gick jag ut med ludde lite snabbt. haha ni skulle sätt han när jag kom hem så jävla söööt! han blev helt hyper och hoppa omkring, aaaww. nu ska jag bara vara inne på datorn, äta någon kladdkake grej med cocos på (mammas kompis gav oss) och sen kolla klart på bellatyra show för datorn lagga när jag och clara skulle kolla förra gången.. och det är fett nice vi har inga läxor, whie!


kakan hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0