Hiss & Diss



Katrin Zytomerska!
så himla skön. dessutom är hon ju 30 eller vad hon är och att ha den humorn då är ju amazing. så ska jag bli när jag blir stor! ingen surkärring liksom..

Kinamat!
Lugnt min favorit mat! så jävla gott! ni som har smakat fattar vad jag menar, ni som inte smakat: GÖR DET!

Hundar!
Små underbart söta djur..! och eehm aa?



Vädret!
Igår var det skit soligt och varmt, perfect liksom. blev fett glad för jag trodde det skulle bli sommar, men så kommer den jävla snön idag. kan det bli värre?

Att det är skola imorn!
Behöver väl inte säga mer..? stor diss!

Att jag är pank!
Inte 100 kronors pank utan pank pank. omg ångest! har typ 20 kronor. kommer dö! x(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0