hooome

är hos mamma nu skulle bara hämta lite saker till imorn!
____________________________________________________

stan var kul, köpte inget för jag är PANK. och sen när jag får pengar måste jag köpa sommar kläder så nu måste jag spara pengar, jag föredrar att slösa :$ vi får se hur det går! alice köpte iaf puder på hm och där fick man gratis tuggumin, skitgoda stimorol vattenmelon :D tog typ 10 stycken haha.. men vi åt taco bar, fyfan vad gott det är asså! kommer bli som paow nu hahahah. sen såg vi "the bounty hunter" den var skit bra! vi satte oss på sånadär plus stolar som är mycket större mwaha ;o sen satt det värsta fettot bredvid oss som somna och snarka skit högt och vi börja asgarva så han vakna hahah pinsamt! sen satt det en tjej som såg ut som en fisk bakom oss.. ;s oj det står att datorn stängs av om 2 minuter så jag skriver ett nytt inlägg strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0