svar på kommentar



hund älskare!!!!<3 om ,:
hej, har lite frågor om ludde.
ras? ålder? plockar du upp bajset när du går ut med honom? använder du koppel? beskriv ludde med 5 ord.

tacksam om du svarar, JAG ÄR ETT HUND FREEAAK XD


hej! han är en west highland white terrier. har faktiskt ingen aning om hur gammal han är, inte så gammal trorja? om jag plockar upp bajset när jag går ut med honom? haha vilken fråga men nej det gör jag oftast inte, täcker det med snö mwaha. ja jag använder koppel för det är ju inte min hund och om den skulle springa iväg då skulle jag vara död tiep.
- Söt
- Liten
- Sprallig
- Pigg
- Vit

haha varse! okej då vet jag.. x)

google hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0