tisdag (fredag)

idag var sista skoldagen för oss weee! alla andra går ju onsdag och halva torsdagen också mwaha. idag va ingen spec dag, fast på rasten vare skitvarmt så jag och clara var ute i tshirt & linne och tog massa bilder! sen var vi med kenny, tim, liam, ammar och oskar lite haha asså dom är fan galna. jag och clara skratta skit mycke :) och sen efter skolan fick vi värsta skratt attackerna. haha
- Snälla kan vi få pengar, och en godisbit skulle sitta bra!
hahah asså bara vi som fattar! men nu är jag iallafall hemma och har träning 17.90-19.00 och sen när jag kmr hem ska jag duscha, sen kolla tv. fast det är inte desperate house wives! :'( men det är cougar town, the mentalist och christine iaf (y'

















Kommentarer
Postat av: clara

lägg ut dom 4 sista och 6 sista på fb (a)

2010-03-30 @ 20:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0